Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Tales from the Marketplace

Nigel F Piercy
Hardcover | Engels
€ 243,45
+ 486 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'Tales from the Marketplace: Stories of Revolution, Reinvention and Renewal' is a highly innovative approach to building an understanding of the realities of market-led strategic change in companies. It provides an engaging, honest, and effective understanding of real market strategy in major organizations by focussing on the forces behind value-driven strategy. Nigel Piercy provides new and incisive insights into strategy and marketing through business "stories" that are contemporary and provocative. These new "stories" depict how major organizations have experienced revolution in their traditional markets - created by new types of competitors with new business models. The search for superior value is overtaking traditional brand and relationship strategies. The challenge to companies is reinvention and renewal and the alternative is obsolescence and decline. After all, did the major banks really expect to be competing with supermarkets, car companies, Virgin and internet-based companies to provide retail bank services?The book is based on the author's view that: Business is exciting, turbulent and unpredictable - the "stories" we read and study should be too! From Dell Computers and easyJet to Amazon.com and Skoda Cars, it is the most innovative companies that have most to teach us about reinvention and new business models The inflexible analytical frameworks of the past no longer apply - "stories" of reinvention and renewal show the creative strategies developed by companies to cope with threats and exploit opportunities around them.'Tales from the Marketplace' is essential, timely and designed to be highly readable for managers. It also provides an innovative approach for undergraduate and MBA level teachers and students, and for participants on executive programmes in marketing and strategic management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
372
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138441002
Verschijningsdatum:
2/08/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
452 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 486 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.