Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Juliane P. Fuchs thematisiert Talent als strategische Ressource und untersucht, welche Ausprägung Talent Management in kooperativen Beziehungen zwischen Universitäten und Unternehmen erfährt, die vornehmlich das Feld Ausbildung betreffen. Dazu werden gemeinsame Lehrveranstaltungen sowie Veranstaltungen betrachtet, die der Vermittlung von Praktika- und Einstiegspositionen zuträglich sind. Die Autorin analysiert auftretende Problem- und Konfliktfelder der heterogenen Akteurskonstellation. Sie beleuchtet die Thematik umfassend im Rahmen einer dyadischen Fallstudienuntersuchung, um den Untersuchungsgegenstand, sowohl aus Universitäts- als auch Unternehmensperspektive, eingehend zu betrachten.