Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When the first Tacoma Narrows Bridge opened on July 1, 1940, the bridge was in use for 130 days before it collapsed due to faulty engineering and high winds. A decade later, following World War II, the second Tacoma Narrows Bridge opened, and it is still in use today. However, due to a population increase over the bridge's 57 years of use, an additional bridge was opened in 2007 to alleviate increasingly high traffic. The completion of the third bridge allowed vehicle speed to increase from less than 25 miles per hour to the present speed of 60 miles per hour during commuting times. Today, sections of the original bridge that was opened in 1940 and is pictured on the cover are still submerged in Puget Sound and were added to the National Register of Historic Places in 1992.