Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der integrierter Systementwurf eines elektromechanischen Fahrwerks nutzt Mechanik, Aktorik und Regelung gleichrangig bereits für Grundfunktionen und schafft so Raum für erweiterte Funktionen für Komfort, Manövrierbarkeit und modulare Antriebe zukünftiger Megacity-Mobilität. Ein integriertes Schienenfahrwerk erschließt den Transportleistungsvorteil von Mehrwegeverkehrssystemen. Der Konzeptnachweis erfolgt mittels eines Simulationsmodells anhand relevanter Fahrmanöver auf Straße und Schiene. The integrated system design approach of an electromechanical chassis features equal use of mechanics, actuators, and controls already for basic functions and thus creates space to host extended functions for comfort, maneuverability and modular powertrains for megacity mobility. An integrated rail chassis harnesses the transportation performance advantage of a dual mode traffic system.A vehicle simulation model proofs the conceptual suitablity in relevant driving maneuvers on road and rail.