Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An essential feature of successful counselling is the ability to listen and respond well to the information being given in an interview. In this book, the author shows how this ability may take away the need for leading and advising, creating a counselling encounter that is constructive and helpful. Leaders, whether clerical or lay, teachers or managers, doctors or social workers, frequently see their role as one of communication, but in the excitement of communicating, forget that theirs are not the only important voices. The primary purpose of this book is to emphasize the necessity of learning to listen as well as to speak, and to respond to what is said and what is omitted.