Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Sustainable Marketing

Strategic Marketing for People, Planet and Profit

S M Riad Shams, David M Brown, Kimberley Hardcastle
Hardcover | Engels | Classroom Companion: Business
€ 126,95
+ 253 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This core textbook empowers and inspires students with sustainable marketing strategies to pursue the triple bottom line; People, Planet and Profit. The purpose is to underpin a brand's commercial competitive advantage through its societal and environmental impact.  

It presents complex cross-disciplinary and cross-functional theoretical and practical discussions in a simplified manner to specify how the learning outcomes from different chapters can address the grand challenges associated with climate change, economic instability, geopolitical uncertainty, and inequity whilst underpinning profit-making ventures responsibly. The authors also demonstrate how the learning outcomes from this book can be applied in pursuit of each of the 17 United Nations (UN) Sustainable Development Goals (SDGs).

Each chapter features a chapter summary, preliminary vignette, key terms, web exercises, review and discussion questions, and a practice quiz. Throughout the text there are also specific teaching features to provide students and instructors with an enhanced pedagogical experience. These features include:

  • The Manager's Corner: These sections provide real-world examples that instructors may highlight to exemplify theory or as mini cases for discussion
  • Sustainable Marketing in Action: These sections inspire students to apply concepts and theories to actual business situations

This core textbook prepares the next generation of sustainable marketers to pursue their career goals with a commitment to fostering a positive and sustainable impact on society, the environment, the economy, their organizations, and themselves.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
400
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031791291
Verschijningsdatum:
26/04/2025
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 235 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 253 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.