Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This open access book is a compact guide to the development of sustainable business, which has become the central concept in discussions about the future development of humanity and planet earth. It provides basic terminology and concepts on sustainable business and offers insights into a new management paradigm that integrates social and environmental dimensions into business models, strategies, and operations. New business concepts such as the donut economy, the circular economy, social innovation and sustainable leadership are introduced and the book outlines how they influence the way we run businesses today and in the future. This book lays the foundation for new management thinking in business and academia, making it a essential reader for professionals and students alike.