Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Sustainability in the Textile and Apparel Industries

Sustainability in the Textile and Apparel Industries

Consumerism and Fashion Sustainability

€ 189,95
+ 379 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is part of a five-volume set that explores sustainability in textile industry practices globally. Case studies are provided that cover the theoretical and practical implications of sustainable textile issues, including environmental footprints of textile manufacturing, consumer behavior, eco-design in clothing and apparels, supply chain sustainability, the chemistry of textile manufacturing, waste management and textile economics. The set will be of interest to researchers, engineers, industrialists, R&D managers and students working in textile chemistry, economics, materials science, and sustainable consumption and production.  
This volume focuses on sustainability aspects of consumerism and fashion, emphasizing the environmental issues that stem from textile care and disposal, and how many of these practices detrimentally impact the environment. Also addressed is the role of consumer knowledge and behavior associated with theclothing industry that may exacerbate these issues, and what can be done to better inform consumers about more sustainable options available to them. The case studies presented cover environmental and social sustainability in the clothing industry, and sustainable development in luxury fashion networks.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
168
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030385316
Verschijningsdatum:
20/03/2020
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
165 mm x 239 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 379 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.