Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 57,45
+ 114 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The managed flow of goods and information from raw material to final sale also known as a "supply chain" affects everything--from the U.S. gross domestic product to where you can buy your jeans. The nature of a company's supply chain has a significant effect on its success or failure--as in the success of Dell Computer's make-to-order system and the failure of General Motor's vertical integration during the 1998 United Auto Workers strike.

Supply Chain Integration looks at this crucial component of business at a time when product design, manufacture, and delivery are changing radically and globally. This book explores the benefits of continuously improving the relationship between the firm, its suppliers, and its customers to ensure the highest added value.

This book identifies the state-of-the-art developments that contribute to the success of vertical tiers of suppliers and relates these developments to the capabilities that small and medium-sized manufacturers must have to be viable participants in this system. Strategies for attaining these capabilities through manufacturing extension centers and other technical assistance providers at the national, state, and local level are suggested.

This book identifies action steps for small and medium-sized manufacturers--the "seed corn" of business start-up and development--to improve supply chain management. The book examines supply chain models from consultant firms, universities, manufacturers, and associations. Topics include the roles of suppliers and other supply chain participants, the rise of outsourcing, the importance of information management, the natural tension between buyer and seller, sources of assistance to small and medium-sized firms, and a host of other issues.

Supply Chain Integration will be of interest to industry policymakers, economists, researchers, business leaders, and forward-thinking executives.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
162
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780309068789
Verschijningsdatum:
23/04/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 235 mm
Gewicht:
439 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 114 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.