Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'homme peut-il atteindre le bonheur? Le peut-il en cette vie? La philosophie saura-t-elle le rendre parfaitement heureux? C'est a partir des memes sources antiques que deux universitaiers du XIIIe siecle, Boece de Dacie et Thomas d'Aquin, s'interrogent. Le premier demontre qu'une realisation du bonheur est possible ici-bas grace a l'activite philosophique; pour le second, a l'inverse, la raison se sait incapable de procurer un bonheur qui ne sera parfait que dans l'au-dela. Faut-il des lors insister sur tout ce qui separe les deux medievaux, ou juger au contraire plus insigne encore leur souci commun de ne pas disjoindre la quete du bonheur de la contemplation de la verite, atteinte par l'intellect dans son activite la plus parfaite?