• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Successful Marketing Strategy for High-Tech Firms

Eric Viardot
€ 154,45
+ 308 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

From analyzing competition and identifying market segments, to capitalizing on Internet marketing opportunities and creating valuable after-sale services, this practical text aims to help the reader to apply marketing principles to foster success in the international market-place. It teaches how to objectively evaluate and manage their company's technological and knowledge-based competencies, develop effective product and pricing strategies, more precisely target their marketing efforts and utilize up-to-date distribution and sales channels. Also included is an investigation into the most effective positioning of the marketing department within the organization and a step-by-step guide to writing a strategic marketing plan.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780890068540
Verschijningsdatum:
31/07/1998
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
159 mm x 237 mm
Gewicht:
512 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 308 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.