Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Meteorite tombe de l'autre cote du Rhin, rebelle a tous les ismes, splendide, mais apparemment isole, Theodoricus de Vribergh est pourtant un grand philosophe. Un grand philosophe allemand du Moyen Age. Il appartient a l'ecole d'Albert le Grand, il est un representant du neoplatonisme medieval, il entend defendre l'authentique doctrine d'Aristote et il est un des fondateurs de la metaphysique de l'esprit . La publication en francais de ses principaux textes, sous la direction de Ruedi Imbach et Alain de Libera, devrait faire justice de ces raccourcis. Ce premier volume, consacre a l'ontologie, rassemble deux traites sur la substance, la quidite et l'accident: le De accidentibus et le De quiditatibus entium. Le premier contient une critique de la theorie commune de l'accident, dont la fine pointe est tournee contre la doctrine thomasienne de l'eucharistie, le second, une reinterpretation d'ensemble des concepts fondamentaux de la theorie de l'essence, de l'etre et de l'etant.