Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The purpose of study was to investigate whether the Study Habits and Attitudes of low and high achievers as measured by questionnaire are related to academic performance of students. A Study Habits (Delay Avoidance, Work Method), and Attitude (Attitude towards Teacher and Attitude towards Education) questionnaire was used to collect data. The study concluded that the scores of students on categories Delay Avoidance, Work Method, Attitude towards Teacher and Attitude towards Education were significantly related with academic performance of students. A notable feature was that the girls had better study habits and more positive Study Attitude than boys and their academic performance was also better than boys. Similarly rural students had better Study Habits and more positive Study Attitude than urban students and their academic performance was also better than urban students.