Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mobile information system is extending the learning space and time for different communities particularly among the students. Mobile computing is used effectively to improve instructional quality and integrate information technologies into instruction to enhance teaching efficiency and effectiveness. This study describes a system called Mobile Student Information System (MSIS) based on mobile computing and context-aware application concepts, which purpose is to provide more user-centric information services to students. Different services are proposed in this system combining location-aware and context-sensitive information services for the students at the university. Feedback gathered from the students through a survey based on usage of early versions of the system has been guiding the directions and design of the current solution. For any student it is important to have up to date information about current exercise assignments, lectures, upcoming appointments and other daily activities. This is especially true for new students who are still unfamiliar with current routines and practices.