Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
This book describes the struggles in which inclusive-minded administrators find themselves when they promote equity initiatives. Administrators routinely struggle when they attempt to include all members of their school communities - teachers, students, and parents - in the various aspects of schooling. Given the presence of a host of obstacles, setting right the injustices associated with racism, classism, sexism, ableism, homophobia, and other exclusive practices is not an easy thing to do. Resistance from colleagues who fail to recognize exclusive practices when they see them, and from others who do recognize them but see no harm, too few resources, exclusive policies, personal uncertainties or insecurities, and conflicted priorities are just a few of the phenomena that get in the way of these efforts. This book explores these struggles. It looks at the contexts within which these encounters occur, the various challenges that inclusive-minded administrators encounter, and the strategies that they employ to meet these tests. Employing the results of original empirical studies, surveys of current research, recent theoretical literature and personal experiences, this book seeks to provide school leaders with a sense of what it is like to promote inclusion and equity in the contemporary neoliberal context. Among other things, it looks to provide educators of an understanding of the obstacles that stand in the way of inclusion, the nature of the struggles that await them, and ideas for what they might do. Among other things, the book concludes that in relation to the pursuit of inclusion: (1) exclusion continues to be part of contemporary schools and communities; (2) struggles for inclusion transcend individual educators, students and parents; (3) administrators are sometimes part of the problem of exclusion; (4) administrators struggle with issues of difference; (5) administrators struggle with circumstances they inherit, people with whom they work, and with themselves; and (6) administrators have resources to employ in their struggles for inclusion.