Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book analyses the structural and institutional transformations undergone by doctoral education, and the extent to which these transformations are in line with social, political and doctoral candidates' expectations. Higher education has gone through profound changes driven by the massification and diversification of the student body, the rise of neoliberal policies coupled with the reduction in public funding and the emergence of the knowledge society and economy. As a result, higher education has been assigned new and more outward-looking missions, which have subsequently affected doctoral education. The editors and contributors examine these transformations and changes at the macro, meso and micro levels: wider and more structural changes as well as doctoral candidates' experience of the degree itself. This book will be of interest and value to scholars of doctoral education and the transformation of the university more widely.