Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In what appears to be a reversal of conventional gender roles the male characters of the New Zealand play Ladies Night (1987) and the British film The Full Monty (1997) strip for a female audience. In 1998, the playwrights filed a plagiarism lawsuit claiming the film merely opened out their original text. STRIPPING MEN explores Ladies Night and The Full Monty as symptoms and representations of a so-called male crisis, comparing them to see how the men that make them (re)define maleness in the Post-feminist era. It examines the notion that popular (male) culture has taken over in essence, plagiarised the position of women as victims of social oppression. What do men achieve by appropriating the role and discourse of the female as other? In stripping back the generic layers that are used to stage/frame the male bodies and their relationship with the audience, what is revealed is the successful attempt by men to reclaim social dominance by redressing themselves in feminism and representing equality' between men and women.