Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing interactions between conflicting parties is a difficult task, and this book provides an empirical account of mediator stress and the strategies which may ameliorate it. Drawing upon the practical knowledge and insights of experienced mediators from different primary professions and operating in various environments, it connects their practice with both role and coping theory. Those in the mediation profession - trainers, academics and practitioners - will find new ideas and sharp analysis of the attributes and competencies necessary for the role, with a particular focus on social/emotional and political competence. It also examines how the ideology of mediation may in itself prompt strain, and discusses the situational factors which may help mediators cope. Providing qualitative and quantitative evidence, the book has relevance for mediation trainers and practitioners, and for the organisations which employ them.