Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Street Cars of Washington D.C. is a photographic essay of the history of the well-kept modern street car system that provided frequent transit service to much of our nation's capital up to its closure in January, 1962. Washington D.C. was the first North American city to operate its entire base service by President's Conference Committee (PCC) cars. Washington D.C. had the fifth largest PCC car fleet in North America. While these cars had poles for overhead wire operation, they were the only PCC cars in the world equipped with plows for conduit operation. Washington D.C. PCC cars, all built by St. Louis Car Company, were about two foot shorter in length or one less window than other PCC cars, because of short clearances in car house transfer tables. The Silver Sightseer in Washington D.C. was the world's first air conditioned street car. Fifty four years later in February 2016, street cars returned to Washington D.C. All of this has been included in Street Cars of Washington D.C.