Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
The purpose of this research was to evaluate contextual factors affecting labour productivity on construction projects, and whether these factors differ based on construction projects, company or location. According to a report by McKinsey Global Institute (MGI) (2017), globally, the construction industry accounts for 13% of the Gross Domestic Product (GDP) and employs 7% of the world's working population, making the construction industry one of the leading contributors to GDP (PWC, 2016; Barbosa et al., 2017; StatsSA, 2017). Barbosa et al. (2017) said that in the past 20 years the construction industry has had a 1% annual productivity growth globally. Durdyev and Mbachu (2011) argue that productivity outside of the contextual definition and clarity of the construction project's objectives is a complicated concept to understand. Construction and labour productivity are described as output obtained divided by input expended by Tran and Tookey (2011) and the Organisation for Economic Cooperation and Development ([OECD] 2011) respectively. While the Building and Construction Sector Productivity Taskforce (BCSPT) expand on this noting that productivity is the construction industry's ability to convert inputs into outputs (BCSPT, 2009). Whiteside (2006) proposes that labour productivity is the output average of direct labour hours to install a unit of material. However, Allmon et al. (2000) argue that labour productivity can only be defined when an organisation or the project has identified the base or norm of what constitutes labour productivity. This study agrees with the proposition raised by Allmon et al. (2000) because logically a base or norm will be required to know whether labour is productive or not. It follows that if a construction project commences without clarity on the expectation level of productivity or a standard for efficient labour productivity, there will be no knowledge of how the project has performed. Throughout literature, different scholars view