Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategy PRAXIS

Insight-Driven, First Principles-Based Strategic Thinking, Analysis, and Decision-Making

George Tovstiga
Hardcover | Engels | Management for Professionals
€ 94,95
+ 189 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book introduces a different approach to thinking about and engaging with strategy in the practice field. The insight-driven, first principles-based approach to strategising and strategic problem-solving developed in this book provides a conceptually rigorous yet pragmatic approach to strategising, and as such the book addresses deficiencies of the current theory-practice gap in the strategy field. In particular, the author introduces and develops a conceptually rigorous approach to the crucial transition stage from strategic analysis to strategic option formation in the strategy process. The book introduces several new concepts such as the firm's unique competing space and its strategic boundaries, the strategic thinking algorithm, and shows how these, when integrated with existing approaches and first-principles thinking, significantly enhance the coherence and effectiveness of strategic problem-solving in practice. Additionally, the book includes supplementary enhancing features throughout the chapters in the form of Praxis Reflections, Praxis Perspectives, and Praxis Cases that tie the concepts and methods presented to real-world strategy practice. This book will appeal not only to strategy practitioners, but also academic researchers and graduate-level students of strategic management.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
232
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031406911
Verschijningsdatum:
31/12/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 189 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.