Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents applied research that may be relevant to the advanced student of Industrial Organization as well as policy makers who want to reassess the forces that shaped European Aviation in the critical years between 1993 and 1997. This early research into the liberalisation of Air Traffic stresses contradictions between formulated policy aims and the actual impact that they had on consumer welfare and mobility within the EU. The anticipated entry of new competitors in fact had never been truly encouraged nor was it effective during the observed period. Quality of service had not improved significantly, nor have ticket prices come down pervasively, also due to price discrimination and IT reservation systems. Apart from a few successful low-cost entrants (which had grown only later and faced tremendous opposition from regulators as well), convenient point-to-point connections with larger, comfortable and modern aircraft remained elusive. In addition, bottlenecks in air traffic became instrumentalized, with passengers spending more time in the air at congested airports or on the ground with ever scarcer take-off slots.