Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Gutes Design ist in Wirtschaftkreisen wieder Thema: Nach der "Information Economy" wird nun die "Creative Economy" postuliert. Kundennutzen und Produkterlebnis sind die zentralen Einflussfaktoren für die Unternehmens-strategie. Doch wie lässt sich ein positives Benutzungserlebnis (User Expe-rience) strategisch entwickeln? Und wie ist die Lücke zwischen Strategie und operativer Umsetzung zu überbrücken? User Experience Design als holistische Betrachtungsweise bietet hier eine Antwort wie strategische Leitideen entwickelt und in der Umsetzung begleitet werden können. Dieses Buch behandelt User Experience Design aus design-, kommunikations- und wirt-schaftstheoretischer Sicht. Ein Konzeptansatz für eine Ärztebewertungs-plattform dient als Anwendungs- und Erkenntnisobjekt in Bezug auf die theo-retische Fundierung. Das Buch richtet sich besonders an Menschen aus den Bereichen Online-Marketing und strategische Internet-Produktentwicklung.