Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Multi Channel Management (MCM), also die Koordination verschiedener Kanäle eines Unternehmens, die zur Interaktion mit dem Kunden dienen, birgt für Unternehmen das Potenzial langfristig profitable Kundenbeziehungen im Sinne des Customer Relationship Managements (CRM) herzustellen. Facebook, Twitter & Co., bekannt als Social Media, erregen hierbei seit einiger Zeit als neue Kanäle Aufmerksamkeit. MCM und Social Media sind zwei Themen, die für immer mehr Unternehmen an Bedeutung gewinnen, die aber zugleich mit Unsicherheit behaftet sind: Wie lassen sich diese Bereiche erfolgreich ins Unternehmen integrieren und wie kann eine Strategie hierfür entwickelt werden? Dieses Buch verbindet diese beiden Themen miteinander und bietet Wissenschaftlern und Praktikern aus den Bereichen CRM, MCM und Social Media einen Leitfaden, wie eine langfristig erfolgreiche MCM-Strategie entwickelt werden kann, um auf diese Weise einen dauerhaften Wettbewerbsvorteil zu erzielen.