Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategische marketing

handboek voor vernieuwend denken!

Gerbrand Rustenburg
Boek | Nederlands
€ 49,45
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

De ?sense of urgency? van deze eeuw vraagt om een operationele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een effici?nt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardigheden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitstekende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauwkeuriger prognoses en tot reductie van risico?s.

Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerci?le bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marketingprofessionals in ondernemingen.

OVER DE AUTEUR

Gerbrand Rustenburg heeft verschillende functies bekleed op (internationaal) managementniveau in de agro-, industrie- en consumentensector. Nu is hij al jaren actief in de marketing- en verkoopadvisering en bedrijfsopleidingen, als parttime marketingdocent in diverse commerci?le en bedrijfskundige opleidingen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
206
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789033495397
Verschijningsdatum:
4/03/2014
Uitvoering:
Boek
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.