Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Knowledge retention is a significant issue for water utilities, as employees are retiring or leaving to seek other opportunities. This phenomenon is not unique to water utilities, so there is an opportunity to adapt approaches that have proven successful in other industries. Utilities that successfully deal with knowledge retention will be much better equipped to deal with the challenges ahead--increasingly stringent regulations, higher customer expectations, aging infrastructure needs, technology pressures, economic constraints, and more. The objectives of this project were to (1) define a methodology for how utilities can implement knowledge retention based on an understanding of the key drivers, critical success factors, barriers, costs, and benefits; and (2) develop specific strategies, tools, and techniques that can be used immediately by utilities. Secondary research was reviewed to identify knowledge management best practices and key trends especially relevant to drinking water utility experience. An online survey provided initial data on drivers, barriers, costs, and benefits for drinking water utilities, supplemented with stakeholder interviews. An experiential workshop provided additional input into drivers, barriers, and benefits of knowledge retention, and identified knowledge retention strategies and tools to be validated. An interim report was prepared to expedite the transfer of findings. Incorporating Retirees, Mentoring, Document Repository, Organizational Learning and Training (OLT), and Social Network Analysis (SNA) were selected for piloting and using desktop and field approaches. A second workshop was conducted to gather the pilot results from using these tools and further refine the strategy and business case.