Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is the second of three paperback volumes taken from The SAGE Handbook of Qualitative Research, Fourth Edition. This volume isolates the major strategies-historically, the research methods-that researchers can use in conducting concrete qualitative studies. The question of methods begins with questions of design and the matters of money and funding. These questions always begin with the researcher who moves from a research question to a paradigm or perspective, and then to the empirical world. The history and uses of these strategies are explored extensively in this volume. The chapters move from forms (and problems with) mixed methods inquiry to case study, performance and narrative ethnography, to constructionist analytics to grounded theory strategies, testimonies, participatory action research, and clinical research.