Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategies of Advertising Agencies in India

Yashmin Sofat Vinayak
Paperback | Engels
€ 93,95
+ 187 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

IT TAKES ME 10 YEARS TO WRITE THIS BOOK. GIVE ME 10 SECONDS TO PERSUADE YOU TO READ IT. This book is written through years of industrial experience and tough research. The goal of this book is to understand the working of advertising agencies. Advertising has very much become a part of our lives. With the market glutted with endless brands of products, the consumer is influenced largely by advertising in his decision making process. The industry too leans very heavily on advertising to survive in this ruthlessly competitive market. And, to satisfy the needs and demands of the industries, the advertising agencies play an important role. Everyone knows what advertising is and how it works, but relatively little is actually known of the behind the scene working of advertising The present research study was carried out with a view to identify the various strategies adopted by advertising agencies. In the earlier part, author has examined the role and operational working of advertising agencies. In addition, SWOT analysis of the advertising agencies was also examined. Such an analysis would hopefully provide a deeper insight into the strategies of advertising agencies in India.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
592
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659904929
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 187 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.