• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Social Marketing

Jeff French, Ross Gordon
Hardcover | Engels
€ 162,45
+ 324 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is not available as a print inspection copy. To download an e-version click here or for more information contact your local sales representative.

'For anyone interested in great social marketing practice in the 21st century, and how it needs to adapt as our understanding of behaviour change evolves, this publication is chock full of good practice and smart strategy.'
Dan Metcalfe, Deputy Director - Marketing, Public Health England, UK

Strategic Social Marketing
takes a systemic approach to explaining and illustrating the added value of applying marketing to solve social problems. The authors present social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way to help engender social good via the effectiveness and efficiency of social programmes in areas such as Health, Environment, Governance and Public Policy. In illustrating how it can be applied, the text places Strategic Social Marketing in a global context, giving examples and case studies from around the world.

Set into a clear structure it:

  • Takes you through an exploration of why marketing should be an integral component of all social programme design and delivery when looking to achieve social good
  • Moves on to the nature and application of social marketing, rethinking traditional concepts such as
    'value' and 'exchange' in the social context
  • Lays out the 'how to' so you can create fully realised strategy, plans, frameworks and tactics to influence behaviours.

Visit the Strategic Social Marketing Website - Featuring free resources for marketing students and lecturers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
448
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781446248614
Verschijningsdatum:
7/05/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 231 mm
Gewicht:
975 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 324 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.