Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Strategic Project Management uses real life case examples to characterize and describe the organizational factors and conditions necessary for projects to thrive and to deliver the organization's strategic objectives. This characterization is formed around ten imperatives which senior managers can implement - both within individual projects and, even more crucially, within the institutions that sponsor them - using the tools provided. Accessible, practical and free of jargon, Strategic Project Management offers the solutions needed to successfully prioritize and manage a portfolio of projects, communicate aims, align priorities to organizational objectives, evaluate progress, manage supplier relationships and anticipate and mitigate the risks at every stage. Supported by a comprehensive package of online resources for project portfolio planning, management and analysis this book will help readers to build on their skills, knowledge and confidence to rise to the challenge of governing and delivering successful projects.