Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Writing a Marketing Plan

David Anderson
Paperback | Engels | Marketing Strategy Collection
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Eighty percent of small to medium sized new businesses fail within 2 years of their inception. Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. Creating a strategic marketing plan for your business may appear to be a daunting task. Indeed, many business owners do not create a strategic marketing plan or the plan they create is flawed due to the lack of an actionable planning process. "Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business" addresses these issues by providing both narrative marketing theory as well as workbook exercises. This book offers the small to medium sized business owner or marketing staff a hands-on experience that will culminate in the development of a true marketing plan, specifically tailored to an individual business. From developing or refining the company's mission, goals and strategies to implementing tactics and creating budgets, this book provides the information and framework needed to develop a sound marketing plan that will help your business grow.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
96
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781606493731
Verschijningsdatum:
14/02/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
163 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.