Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Marketing Planning

Colin Gilligan, Richard M S Wilson, Tony Hines
Paperback | Engels
€ 55,95
+ 111 punten
Pre-order nu, verschijningsdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Strategic Marketing Planning is an evolution from Wilson and Gilligan's classic textbook Strategic Marketing Management for students or courses that are covering marketing strategy, but without the implementation or control aspects. Like its predecessor, its focus is on simple questions: Where are we now? And where do we want to be?

This third edition of a hugely successful text has a fresh new colour layout and substantial new content and revisions, including:

Additional pedagogy in the form of case exercises and activities and end of chapter questions

The digital marketplace and consumer

Contemporary issues in strategic marketing planning

International marketing

The book also includes a new collection of international cases studies, and includes a suite of teaching aids including an instructor's guide and PowerPoint slides.

This new edition ensures this textbook it will remain a key resource for students of business and marketing. It's the perfect choice of text for tutors that want to teach how to think strategically about operational marketing without focusing on the details of implementation.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
576
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138775220
Verschijningsdatum:
16/09/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
174 mm x 246 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 111 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.