• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Management of Innovation and Design

Pascal Le Masson, Benoît Weil, Armand Hatchuel
Hardcover | Engels
€ 135,45
+ 270 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

There is now widespread agreement that innovation holds the key to future economic and social prosperity in developed countries. But what kind of innovation is required and what is the best way to manage, steer and organize it? Grounded in the experiences of innovative firms and based on the most recent design theories, this book argues that instead of relying on traditional R&D and project management techniques, the strategic management of innovation must be based on innovative design activities. The authors analyse and explain a range of new management principles and techniques that firms can use to ensure continuous innovation. This book targets advanced courses in innovation management in industrial design schools, business schools, engineering schools, as well as managers looking to improve their practice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
488
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780521768771
Verschijningsdatum:
9/09/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
175 mm x 246 mm
Gewicht:
1079 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 270 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.