Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Health Planning

Methods and Techniques Applied to Marketing/Management

Allen D Spiegel, Herbert H Hyman
€ 127,45
+ 254 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is developed around a rational planning process of six steps required to develop a strategic plan for health services. Following an overview chapter that identifies the need for this text and how it differs from previous health planning texts, each succeeding chapter is devoted to one step in the process. Methods and techniques are provided that can help practitioners carry out the steps. Where feasible, the reader learns how to use these methods and how to identify their strengths and weaknesses. In an era of stiff competition among health service agencies and hospitals, practitioners who use the methods described will have a distinct advantage over those administrators who do not. In the fast developing and dynamic field of health care, past experiences are no longer the best barometer of what a health agency ought to do in the future. There is no longer any stability in the health service field. Consequently, program administrators and/or their planning/marketing directors do need a guide to insure they obtain better results from their efforts.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
462
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780893917425
Verschijningsdatum:
1/01/1991
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
1011 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 254 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.