Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
straight / 'strāt (adj.) . . . without curves . . . correct . . . honest . . . not deviating from the normal . . . conventional . . . Heterosexual
Practically all mainstream cinema is "straight," and has been since its inception. In Straight, Wheeler Winston Dixon explores how heterosexual performativity has been constructed in film, from early cinema to the present day. In addition to discussing how cinematic visions of masculine and feminine desire have been commodified and sold to reinforce existing societal constructs, Dixon also documents the recent emergence of "hypermasculinity," a kinetic and exaggerated masculinity that has been created to counter the more gentle, thoughtful male portrayed in While You Were Sleeping, Sleepless in Seattle, and other films that seemingly threaten the established order of patriarchal cinematic discourse.