Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Recognizing that informed, caring adults are critical to supporting early literacy development, this important resource builds on the concepts introduced in the second edition of the ALSC/PLA Every Child Ready to Read(R) initiative. Offering practical suggestions for incorporating early literacy information and strategies into the storytime setting, early literacy authorities Ghoting and Martin-Díaz ◗◗ Explain how young children develop knowledge critical for reading comprehension ◗◗ Discuss five vital storytime practices (singing, talking, reading, writing, and playing) which adults can be taught to use at home ◗◗ Present dozens of storytimes for babies/toddlers, twos, and preschoolers, that engage adults while keeping their children in focus ◗◗ Address how young bilingual children acquire language, and other current research Featuring a variety of songs, projects, and activities, this book can be used at the library, at home, or anywhere else storytimes take place."