• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Storyscaping

Stop Creating Ads, Start Creating Worlds

Gaston Legorburu, Darren McColl
Hardcover | Engels
€ 32,45
+ 64 punten
Verwachte beschikbaarheidsdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How to use powerful tools to engage customers with your brand

Marketers, technologists, and corporate leaders are looking for ways to more effectively connect consumers with their brand. Storyscapes introduces "storyscaping" as a way to create immersive experiences that solve the challenge of connecting brands and consumers. This book describes a powerful new approach to advertising and marketing for the digital age that involves using stories to design emotional and transactional experiences for customers, both online and offline. Each connection inspires engagement with another, so the brand becomes part of the customer's story. Authors Gaston Legorburu and Darren McColl explain how marketers can identify and define the core target audience segment, define your brand's purpose, understand the emotional desires of your consumers, and more.

  • Shows how to map how the consumer engages with the category and product/service
  • Explains how to develop an organizing idea and creative plan for an immersive storyscape experience
  • Defines the role of marketing channels around the organizing idea
  • Establishes how technology can be applied to the experience

Learn how to measure, optimize, and evolve the customer experience through the use of strong narratives that compel consumers to buy into your brand. www.storyscaping.com

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118823286
Verschijningsdatum:
7/04/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
206 mm x 211 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 64 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.