Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Story Selling in the Connected Economy

Build Trust and Retain Customers for Life

Bill Whitley, Patrick Thean
Paperback | Engels
€ 13,95
+ 27 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A quiet, but powerful revolution is underway. as the Internet and TV worlds converge; corporations are becoming increasingly interested in creating their own corporate TV networks. One of the biggest reasons for this push is the desire to communicate with customers, offer them helpful friendly advice and in so doing, build a relationship of trust. Unfortunately, TV content and corporate content are vastly different. Corporate content is usually dry and typically delivered by a single subject matter expert in a speech or training program. Conversely, TV content is based on story telling, entertaining and informative story packages and is based on a variety of messengers, including heroes, luminaries, and experts. Succeeding in this brave new world may be easier said than done. In order to thrive, corporations must learn three things: how to create content that focuses on what the audience wants to learn, not what you want to sell, how to use the right media and technology to leverage that content, and how to use it effectively in marketing programs. This book teaches corporate communicators how to do exactly that.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
148
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781418451080
Verschijningsdatum:
9/06/2004
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 27 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.