Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The changes in how we understand and study teaching and learning are uneven. Strongly held beliefs support the changes and equally strongly held beliefs challenge them. However, the discourse about teaching and learning and our understandings of the nature of educational research have changed rather dramatically in the last two decades. These changes form the context for the work described in this book on stories out of school-adult memories of their teachers. The authors have been guided by the work of Jackson (1992), Noddings (1992), Eisner (1998), Palmer (1998), Coles (1989), and Lindley (1993), among others, who have focused on the qualities of life experienced by children, particularly in the classroom. Interests have centered on memory, meaning, and the self in relationship. Using a database of letters written by adults (most of whom are teachers or are preparing to be teachers) to their former teachers, the authors examine the interpersonal spaces shared by teachers and students and the kinds of unacknowledged pedagogies created in those spaces. They are interested in the ethics of experienced pedagogies and the implications of those pedagogies for educating teachers.