Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The author of Tristram Shandy made frequent use of literary fragments from other writers, as part of his own style. Laurence Sterne's quotations, plagiarisms and allusions were often employed in the service of the pleonasm, or 'performed pun'. Jonathan Lamb describes Sterne's operation of the pleonasm as his 'double principle'. He sees this style not as the key to some clever puzzle whose clues we go on solving in the hope of total disclosure of meaning (as some critics have claimed); rather the opposite, that it is a consoling reminder that neither we nor the text can ever be complete. Lamb severs Sterne from the Locke tradition and frees him from the 'influence' oriented studies which have aimed to authenticate him through his borrowings. This allows us to read him as a writer eagerly exploring the turns and paradoxes of associationist thought and adapting the rhetoric of the sublime to the stutterings of ordinary speech.