Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over a decade ago, academic psychologists demonstrated that low academic performance by students could be explained by negative stereotypes ascribed to their racial, gender, or cultural groups. For example, researchers have argued that the stereotype that women are bad at math leads women to underperform on math tests relative to men. This monograph describes research studies that were inspired by regulatory fit theory and reviews the literatures on stereotype threat and regulatory fit. The regulatory fit approach is used to explore the benefits of placing individuals in appropriate task environments as a way to remove the influence of the negative stereotype. As such, this monograph challenges the conventional view that it is the negative stereotype that undermines performance. Critically, this approach suggests a method to improve performance of stigmatized groups without initially embarking on the difficult task of changing cultural stereotypes. This reinterpretation of stereotype threat will be of interest to social and cognitive psychologists, educators, graduate and advanced undergraduate students, and anyone else fascinated by the influence of stereotypes on performance.