Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is essential reading for any manager who has to make competitive decisions -- decisions which affect the competitive success of a corporation or business unit. The book is unique in that it is based on detailed research spanning a decade of dramatic competitive change. Thanks to the internet, globalization, technological and demographic change, the velocity of competition is increasing and competitive decisions have to be made faster. The book, however, shows that many senior managers are unprepared and unable to meet quite common competitive challenges even half the time. Moreover, many firms have developed cultures where people do not trust each other with information critical to competitive success. Employees can spend more time competing with one another for the bonus pool than dealing with the real competitive forces.This book will equip managers with the intelligence and knowledge they need to make good competitive decisions at all levels of the organization.