Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In today's high-technology world, with flourishing e-business and intense competition at a global level, the search for the competitive advantage has become a crucial task of corporate executives. Quality, formerly considered a secondary expense, is now universally recognized as a necessary tool. Although many statistical methods are available for determining quality, there has been no guide to easy learning and implementation until now. Filling that gap, Statistical Design of Experiments with Engineering Applications, provides a ready made, quick and easy-to-learn approach for applying design of experiments techniques to problems. The book uses quality as the main theme to explain various design of experiments concepts. The authors examine the entire product lifecycle and the tools and techniques necessary to measure quality at each stage. They explain topics such as optimization, Taguchi's method, variance reduction, and graphical applications based on statistical techniques. Wherever applicable the book supplies practical rules of thumb, step-wise procedures that allow you to grasp concepts quickly and apply them appropriately, and examples that demonstrate how to apply techniques. Emphasizing the importance of quality to products and services, the authors include concepts from the field of Quality Engineering. Written with an emphasis on application and not on bogging you down with the theoretical underpinnings, the book enables you to solve 80% of design problems without worrying about the derivation of mathematical formulas.