Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Now--America's #1 marketer and consultant puts together the firstcomplete guide to catalog sales! Starting & Building YourCatalog Sales Business Some of America's best known and mostsuccessful businesses, such as Sears, Spiegel, L.L. Bean, andLands' End, are "catalog companies," earning a major percentage oftheir profits through catalog sales. If you're a business owner orentrepreneur, now you can do the same with the help of this book.Written by bestselling author Herman Holtz, Starting and BuildingYour Catalog Sales Business is a complete guide to catalog salesthat explains how to get started in and manage a catalog businessprofitably. Packed with anecdotes, worksheets, and examples drawnfrom successful catalog sales businesses, it explains: * The basics of direct-mail selling and catalog sales * The secrets to creating catalog copy that really sells * The essential elements in the catalog mailing--including how tocreate a strong sales letter and a user-friendly order form * How to choose and use the right mailing lists * Managing the two essentials of the catalog business: sales volumeand pricing