Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Stanislavsky in Practice focuses on the course of study pursued today by aspiring actors in Russia and on the philosophy that informs this curriculum. It draws on extensive observation during the academic year 2000-2001 of the actor training program of the St. Petersburg State Academy of Theatre Arts (SPGATI), one of the three most prestigious theatrical institutes in Russia, and on interviews of a wide array of individuals in the Academy. Although the years since 1991 have witnessed many changes in theater and in actor training - sources of funding, administration, choice of repertoire, new methodologies, etc. - there remains much continuity with the past. The core of this continuity is the Stanislavsky tradition, which nevertheless has been affected by the views of post-Soviet Russia. The developments in actor training from 1991 to 2001 reflect the challenges and problems faced by other institutions in the arts and sciences. In other words, the phenomenon of continuity and discontinuity with the past is characteristic of other institutions in Russia, cultural as well as scientific and educational.