Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Who's cheating whom in college writing instruction? This book argues that through binary privileging of the real author (the inspired, autonomous genius) over the transgressive writer (the collaborator or the plagiarist), composition pedagogy deprives students of important opportunities to join in scholarly discourse and assume authorial roles. From Plato's paradoxical dependence on and rejection of Homer, to Jerome McGann's dismissal of copyright as the hand of the dead, Standing in the Shadow of Giants surveys changes and conflicts in Western theories of authorship. From this survey emerges an account of how and why plagiarism became important to academic culture; how and why current pedagogical representations of plagiarism contradict contemporary theory of authorship; why the natural, necessary textual strategy of patchwriting is mis-classified as academic dishonesty; and how teachers might craft pedagogy that authorizes student writing instead of criminalizing it.