Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence

Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence

Mike Lewis
Paperback | Engels
€ 22,45
+ 44 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Competing on the social web isn't enough. You have to STAND OUT!

Stand Out Social Marketing explains how today's best-known brands draw attention that pays in the crowded space of social media--and how you can do the same for your brand!

"Stand Out Social Marketing outlines the tools and tactics to develop more meaningful and effective social media strategies." -- Brian Solis, bestselling author of The End of Business as Usual and Engage!

"A stand-out must-read." -- Dave Kerpen, CEO, Likeable Media, and author of the New York Times bestselling Likeable Social Media and Likeable Business

"Take these tips, work to implement these ideas, and look around to learn from who's tried what." -- Erik Qualman, bestselling author of Socialnomics and Digital Leader

"Mike gives you the tools you need to rise above the noise and develop a stand-out social marketing strategy." -- Larry Weber, Chairman, W2Group, and bestselling author of Marketing to the Social Web

"Lewis's unique ability is in presenting complex topics within an easily digestible framework, enabling marketers to implement these strategies in their company." -- Jeremiah Owyang, Partner, Altimeter Group

"You can launch a social marketing strategy, but unfortunately it doesn't come with a handbook--until now. Stand Out Social Marketing is an important read if you're serious about social marketing!" -- Taulbee Jackson, CEO, Raidious

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780071794961
Verschijningsdatum:
12/11/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
435 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 44 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.