Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Stand-Out Marketing

How to Differentiate Your Organization in a Sea of Sameness

Simon Kelly, Paul Johnston, Stacey Danheiser
Paperback | Engels
€ 44,95
+ 89 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"How do we get customers to choose us over our competitors?"In a crowded market it's imperative to demonstrate that you understand what your customers value and can communicate how you can solve their problem better than the competition.

Stand-out Marketing
presents original research which compares the content produced by organizations in a range of sectors which demonstrates that customers are left swimming in a "sea of sameness" by copycat marketing that makes choice difficult.

On the back of this unique and fascinating research, Stand-out Marketing sets out a framework of five competencies for business leaders, marketing and sales professionals to successfully differentiate themselves from competitors. These include seeing the next competitive move, staying in tune with your customers and becoming indispensable to them, activating and evaluating initiatives, as well as building an organizational culture which enables these competencies. Featuring interviews with industry experts, tools and exercises throughout, Stand-out Marketing is an essential resource to help companies stand out, deliver genuine value, and achieve competitive advantage.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781789664829
Verschijningsdatum:
29/12/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
371 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 89 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.