Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Recent corporate scandals have brought attention to business ethics, yet there are few books available that cover an important aspect of this topic. In this timely study of organizational ethics and stakeholder theory - which holds that business is beholden not only to shareholders but also to customers, employees, suppliers, management, and the community - Robert Phillips challenges the idea that the theory has no ''moral underpinnings'' and suggests useful ways to define which groups are or are not legitimate stakeholders. This study is based on the work of John Rawls, the most widely cited moral and political philosopher of the 20th century.