• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Sports Marketing

International Student Edition

Michael J Fetchko, Donald P Roy, Kenneth E Clow
Paperback | Engels
€ 221,45
+ 442 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Highly practical and engaging, Sports Marketing equips students with the skills, techniques, and tools they need to be successful marketers in any sporting environment.

The book combines scholarly theory with the perspectives of those who have been actively involved in the sports business. A worldwide range of examples from all levels of sports, as well as insider expertise, strongly ties classroom learning to real-world practice, and assures students that the theory is relevant. New material includes:

- Expanded coverage of marketing analytics and the use of market-driven tactics showing students how to strengthen customer relationships and maximize profits

- Greater attention to the impact of new technologies on customer relationships, such as social media, content marketing, ticketing strategies, and eSports, ensuring students are exposed to the latest advancements in marketing for sports

- A stronger global focus throughout the book, including several new cases from outside the U.S., as well as coverage of international sporting organizations, such as FIFA and the ever popular English Premier League

- Six new "You Make the Call" short cases to offer opportunities for analysis and decision making in sectors of sports marketing including sports media, experiential events, and eSports

These popular "You Make the Call" cases and review questions stimulate lively classroom discussion, while chapter summaries and a glossary further support learning. Sports Marketing will give students of sports marketing and management a firm grasp of the ins and outs of working in sports.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
446
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138039841
Verschijningsdatum:
15/08/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
210 mm x 279 mm
Gewicht:
1237 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 442 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.